CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 10 maart 2015
Deel verkoopopbrengst kerstkaarten voor wetenschappelijk onderzoek
Consumenten hebben door het kopen van een Hallmark kerstkaart in december een grote bijdrage geleverd aan het succes van de kerstcampagne Steun de strijd tegen kanker. Mede door deze bijdrage kon de wenskaartenleverancier een bedrag van €102.224,- doneren aan KWF Kankerbestrijding. Hallmark ondersteunt met dit bedrag wetenschappelijk onderzoek, preventie en patiëntenondersteuning.
Jan Willem Koch, algemeen directeur Hallmark Cards Nederland:
“ Wij zijn er trots op dat we samen met alle consumenten en winkelondernemers een bijdrage kunnen leveren aan de strijd tegen kanker. We willen hen dan ook hartelijk bedanken voor hun bijdrage. Het is fantastisch om te zien dat we samen dit bedrag hebben gerealiseerd.”
Hallmark en KWF Kankerbestrijding delen de gedachte dat positieve en oprechte aandacht door het investeren in een contactmoment, zoals het sturen van een kaart, belangrijk is voor iedereen. Dit geldt zeker voor de mensen die leven met de ziekte kanker. KWF Kankerbestrijding en Hallmark Cards willen er zijn voor mensen die leven met kanker én voor mensen die met hen samenleven, om samen door moeilijke tijden heen te komen.
Jan Willem Forch, manager werving KWF Kankerbestrijding:
“ Kanker raakt ons allemaal. Eén op de drie Nederlanders krijgt gedurende zijn leven kanker. Door samen met Hallmark de krachten te bundelen investeren we in morgen en komen we dichter bij onze gedeelde droom: een wereld waarin kanker niet langer een dodelijke ziekte is.“