Heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart opnieuw maken. Hoe doe je dat?
1 - Ga naar
Mijn Bestellingen in Mijn Account.
2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleer en krijg kortingscode'.
3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw versturen'.
6 - Pas de kaart naar wens aan en doorloop de stappen.
7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij "Mijn Bestellingen"
Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij je bestelling dan niet meer annuleren.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account? Onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Contact