Wat ontzettend vervelend dat jouw verrassing nog niet is bezorgd!
Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Dit is over het algemeen binnen Europa 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen.
Middels de Track & Trace link in je verzendbevestiging kun je zien wat de status is van jouw bestelling.
Nadat jouw verrassing is ingepakt in ons magazijn en meegegeven aan de bezorgdienst ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten incl. cadeaus en brievenbuspakjes vind je een track&trace link in deze email.
Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan ontvang je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.
In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code bij de bestelling onder ''Mijn bestellingen''. Als je jouw verrassing zonder account hebt besteld vind je de Track & Trace code enkel terug in de verzendbevestiging van jouw bestelling.
Tip: download de Post NL-app om jouw bestellingen makkelijk in de gaten te houden!
Wordt je bestelling morgen geleverd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren.
De bestelling kan tot max. 2 dagen voor de bezorgdatum gewijzigd of geannuleerd worden. Je kunt de bestelling aanpassen onder ''Mijn bestellingen'' in jouw Hallmark account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice via het webformulier.
Wat ontzettend vervelend dat jouw kaart nog niet is bezorgd!
Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan ontvang je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.
kaarten worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was. Controleer daarom altijd de Track & Trace pagina en het bezorgadres van jouw bestelling.
Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Dit is over het algemeen binnen Europa 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen.
Wat ontzettend vervelend dat jouw verrassing is nog niet is bezorgd!
Zou jouw bestelling vandaag per koerier bezorgd worden? Dan willen we je vragen de hele bezorgdag af te wachten. De bezorger kan bijvoorbeeld ook nog in de avond langskomen. Ook kan het zijn dat de ontvanger niet thuis was en dat hij of zij een briefje in de brievenbus heeft gekregen. Wellicht heeft diegene dat nog niet opgemerkt. Via jouw track&trace code uit de verzendbevestiging kun je de verzendstatus controleren.
Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice. We zoeken het graag voor je uit en lossen het voor je op!
Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was. Controleer daarom altijd de Track & Trace pagina en het bezorgadres van jouw bestelling.
Allereerst onze excuses dat de kaart niet naar wens is ontvangen. Wat ontzettend jammer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Onze klantenservice zoekt met alle liefde naar een gepaste oplossing.
Allereerst onze excuses dat de kaart niet naar wens is ontvangen. Wat ontzettend jammer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Onze klantenservice zoekt met alle liefde naar een gepaste oplossing.
Wat ontzettend vervelend dat jouw kaart nog niet is bezorgd!
Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Dit is over het algemeen binnen Europa 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen.
Is jouw kaart vijf dagen na de bezorgdatum nog niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is. Controleer daarom altijd eerst het adres.
Als jij jouw verassing op werkdagen voor 21.00 uur besteld, dan wordt deze de volgende dag bezorgd.
Bestellingen die na 21.00 uur maar voor 22:00 uur geplaatst worden voor aflevering volgende dag, worden per koerier bezorgd. Hiervoor betaal je een meerprijs.
De uiteindelijke verwachte leverdatum is altijd zichtbaar in je winkelwagentje. Zodra de bestelling afgerond is, staat de verwachte leverdatum ook in de bevestigingsmail.
Let op: de leverdatum is een schatting van het aflevermoment. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren bij de bezorgdienst of in ons magazijn, waardoor het langer duurt dan gewoonlijk.
Zodra je pakketje het magazijn verlaat, ontvang je e-mail met daarin een track&trace code om je bestelling te volgen.
Bestellen in het weekend
Als je jouw bestelling voor zondag 18:00 besteld, dan wordt deze op maandag bezorgd. Hou er rekening mee dat Post NL op maandag geen post bezorgd. Kaarten en brievenbuspakjes worden daarom per koerier bezorgd voor €4,99. Wanneer je wenst dat jouw kaart met de reguliere post van PostNL wordt verstuurd dan raden we je aan de bestelling te plaatsen voor een andere dag
Buitenland
Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Het is dan ook helaas niet mogelijk om garantie op de bezorgdatum te geven.
Kijk op onze bezorgpagina voor de actuele levertijden en kosten
De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte van je kaart, eventueel het cadeau en de gewenste bezorgdatum. De kosten variëren van € 2.95 t/m € 4,95. Kijk op onze bezorgpagina voor de actuele levertijden en kosten.
Alle kaarten en cadeaus worden met veel zorg en liefde door ons verpakt en bezorgd.
Kaarten en brievenbuspakjes worden door PostNL bezorgd. (Brievenbus)bloemen worden door Packs bezorgd.
Packs en Post NL bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Bestellingen in België worden door B-post bezorgd. B-Post bezorgd van zondag tot en met vrijdag.
Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je graag vragen deze 2 vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Dit is over het algemeen binnen Europa 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen.
Middels de Track & Trace link in je verzendbevestiging kun je zien welke bezorgdienst voor jou onderweg is.
Nadat jouw verrassing is ingepakt in ons magazijn en meegegeven aan de bezorgdienst ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten incl. cadeaus en brievenbuspakjes vind je een track&trace link in deze email.
Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan ontvang je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.
In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code bij de bestelling onder ''Mijn bestellingen''. Als je jouw verrassing zonder account hebt besteld vind je de Track & Trace code enkel terug in de verzendbevestiging van jouw bestelling.
Dat kan zeker! Let er wel op dat dit een dag langer kan duren vanwege de overtocht met de boot. Hierdoor is het ook niet mogelijk om je bestelling op zaterdag of zondag te laten bezorgen. Excuses dat dit niet aangegeven kan worden in de bezorgkalender. Onze excuses daarvoor!
Staat de bezorger voor een gesloten deur of doet de ontvanger niet open en past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan doet de pakketbezorger één bezorgpoging bij de buren of brengt je pakket naar een PostNL-afhaalpunt. Het pakket dient binnen één week opgehaald worden. PostNL is sinds juli 2022 helaas gestopt met het achterlaten van een briefje bij de ontvanger wegens milieu opzicht. Houd de traceerlink dus goed in de gaten die je van ons ontvangt wanneer jouw bestelling onderweg is! Via deze link is het altijd inzichtelijk waar jouw bestelling afgeleverd is. Mocht jouw bestelling op een andere plek dan bij de ontvanger afgeleverd zijn, dan kan je de ontvanger hier zelf van op de hoogte stellen. De ontvanger heeft geen briefje nodig om de bestelling op te halen, wel een geldig legitimatiebewijs.
Als je bloemen hebt besteld zal de bezorger een briefje achterlaten zodat de ontvanger contact op kan nemen met de bezorger voor een nieuwe bezorgafspraak.
Als de ontvanger niet thuis is sturen wij altijd een e-mail naar jou met de mededeling dat de bezorgpoging mislukt is. Je kan de levering gemakkelijk in de gaten houden via de PostNL-app
Wordt het pakket geweigerd door de ontvanger? Dan zal de koerier deze weer mee terug nemen. Hallmark kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.
Alle kaarten en cadeaus worden met veel zorg en liefde door ons verpakt en bezorgd. We doen onze uiterste best om jouw verrassing tijdig op de gewenste datum te leveren.
Helaas kan er iets mis gaan in ons magazijn of bij de bezorgdienst, waardoor het langer duurt dan gewoonlijk. De overeengekomen levertijden zijn daarom indicatief en onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden. Zodra je pakketje het magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace code om je bestelling te volgen.
Je kunt je kaart overal naartoe sturen! Houd er wel rekening mee dat de bezorging van kaarten in het buitenland langer duurt. Om precies te weten hoe lang dat duurt, kun je het beste in de landenlijst van PostNL kijken. (https://www.postnl.nl/Images/bezorgtijd-buitenland-nl-v5_tcm10-22041.pdf?version=72) Onze houten kaarten, chocoladekaarten en cadeaus kunnen binnen Nederland en België worden bezorgd.
Hallmark gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om het verrassen van anderen voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij jouw surfgedrag volgen. Zodoende kunnen wij advertenties en andere content aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Klik hier voor meer informatie of wijzigingen
Akkoord