We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn adresboek gebruiken?

Ja dat kan bij het adresseren van je kaart. Tik in dit scherm op 'Adresboek' en gebruik het zoekveld om in je Hallmark-adresboek te zoeken.

Kan ik mijn adresboek wijzigen?

In de Hallmark-app kun je eenvoudig een adres wijzigen via 'Mijn Hallmark'. Ga naar 'Mijn Hallmark' en open het adresboek. Selecteer het adres dat je wilt aanpassen en tik op de drie bolletjes ernaast. Kies vervolgens voor 'Adres wijzigen', pas het adres aan en klik op 'Adres opslaan'. Het nieuwe adres is nu opgeslagen.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen door in de app naar 'Mijn Hallmark' te gaan. Klik hier op 'Mijn profielgegevens' en wijzig doormiddel van op het potloodje te klikken je persoonlijke gegevens.

Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?

Het is helaas niet mogelijk om een kaart die je al besteld hebt, opnieuw te gebruiken. Wel kun je al je eerder bestelde kaarten terugvinden in je account onder 'Mijn bestellingen'. Hier kun je ze bekijken en gebruiken als inspiratie of voorbeeld om een nieuwe kaart te maken.

Kan ik mijn kaarten annuleren?

Het is mogelijk om een kaart te annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Heb je het bezorgmoment op 'morgen' gezet? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Als de kaart nog niet verzonden is, kun je contact opnemen met onze klantenservice om de annulering door te voeren.

Kan ik de Hallmark app nog blijven gebruiken nu de website vernieuwd is?

Je kan zeker de app blijven gebruiken, je moet hem alleen even updaten. Ook de app heeft namelijk een opfrisbeurt gekregen. We hebben er veel functies aan toegevoegd, die je misschien vooral kent van onze website. Zo vind je er nog meer kaarten en cadeaus, en nog meer manieren om je verrassing persoonlijker te maken. Ook je account in de Hallmark Kaartclub vind je er natuurlijk gewoon terug.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515