Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagDe bestellingen die je hebt gepland via de website of app, worden gewoon verzonden. Heb je een account? Log dan in. Je ziet in je account alle openstaande orders. Bij de eerste keer inloggen moet je wel even je wachtwoord aanpassen. Dat maakt je account op de nieuwe website weer helemaal veilig en toegankelijk. Heb je geen account? Dan houden we je op de hoogte van je bestelling via e-mail.
Een aantal dingen kunnen voortaan alleen via onze klantenservice. Zo kan onze klantenservice helpen met het aanpassen van een order nadat je hem geplaatst hebt, het aanpassen van je e-mailadres in je account en het downloaden van je factuur.
Helaas lukt het niet om nog oude orders (dus opnieuw dezelfde kaart of cadeau met hetzelfde bericht) te herhalen en is je eigen adres niet direct overgezet, maar deze kan je wel toevoegen in je account. Ook kun je jouw opgeslagen kaarten en foto's niet meer terugvinden in je account op onze vernieuwde website. De kaarten die je op onze vernieuwde website maakt en opslaat in je account, blijven hier gelukkig wel gewoon staan. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.
We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd, en we willen je graag uitnodigen om opnieuw in te loggen om het volledige aanbod te ontdekken. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam.
Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wanneer je dit doet met hetzelfde e-mailadres als je account, zorgen wij ervoor dat je punten worden overgezet aan je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je kortingscodes.
Je wachtwoord is niet meeverhuisd naar de nieuwe site. Om de verhuizing netjes te laten verlopen en de nieuwe site nog veiliger te maken, moet je een nieuw wachtwoord instellen. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen. Zie je de mail niet in je inbox? Het kan even duren. Check ook altijd even je spam.
Wanneer je je wachtwoord opnieuw hebt ingesteld, heb je weer toegang tot je account op de nieuwe website. Daarin vind je natuurlijk je gegevens, punten, kortingen en verjaardagskalender.
Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Dan is het gelukkig wel mogelijk om een bestelling te plaatsen als gast. Wij zorgen er dan voor dat je punten worden overgezet naar je persoonlijke account. Het is hierdoor helaas niet mogelijk om gebruik te maken van je kortingscodes.
Je kan zeker de app blijven gebruiken, je moet hem alleen even updaten. Ook de app heeft namelijk een opfrisbeurt gekregen. We hebben er veel functies aan toegevoegd, die je misschien vooral kent van onze website. Zo vind je er nog meer kaarten en cadeaus, en nog meer manieren om je verrassing persoonlijker te maken. Ook je account in de Hallmark Kaartclub vind je er natuurlijk gewoon terug.
Het Excel bestand uploaden gaat op dit moment niet. Je kunt wel meerdere ontvangers toevoegen aan de verzendlijst. Tip: voeg de contacten daarna direct toe aan je adresboek in de Hallmark Kaartclub. Dat scheelt de volgende keer veel zoekwerk. Het is hierbij wel nodig dat deze per adres ingevoerd worden.
Jazeker! Alleen Riverty is niet meer beschikbaar. Gelukkig hebben we nog genoeg andere fijne betaalmogelijkheden, zoals Google Pay en Apple Pay wat we nu wel extra aanbieden. Zo kun je blijven shoppen zoals je gewend bent!
Helaas kun je jouw opgeslagen kaarten niet meer terugvinden in je account op onze vernieuwde website. Het was technisch gezien niet mogelijk om deze gegevens over te zetten. Onze excuses voor het ongemak. We vinden dit ontzettend vervelend!
De kaarten die je op onze vernieuwde website maakt en opslaat in je account, blijven hier gelukkig wel gewoon staan.
Gelukkig hebben we ook op onze vernieuwde website weer heel veel leuke, nieuwe stickers om je kaart mee te versieren. De stickers staan niet op volgorde. Snel de juiste sticker vinden? Gebruik beknopte zoekwoorden in de zoekbalk om snel bij de juiste sticker uit te komen.
Ook op onze vernieuwde website kun je de grootte van het lettertype in je kaart aanpassen. Klik altijd op 'klaar' nadat je de grootte van je lettertype hebt gewijzigd, anders slaat hij de wijzigingen niet op.
Aanbevolen
Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagVia de chat
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.
Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.
Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.