We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Ik wil de bezorgdatum aanpassen

Heb je een foutje gemaakt? Als de kaart morgen wordt bezorgd, kan je de bezorgdatum helaas niet meer aanpassen. Wanneer je je kaart op een andere dag laat bezorgen kan dit wel. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil het bezorgadres aanpassen

Heb je een foutje gemaakt? Als de kaart morgen wordt bezorgd kan je het bezorgadres helaas niet meer aanpassen. Als je bestelling verder in de toekomst wordt geleverd kan je het adres nog wel aanpassen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil het ontwerp van mijn kaart aanpassen

Heb je een foutje gemaakt? Als je de kaart morgen laat bezorgen, kan deze helaas niet meer aangepast worden. Wanneer je je kaart op een later moment laat bezorgen, kun je je kaart opnieuw maken. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515