We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Ik wil een grote bestelling plaatsen. Krijg ik korting?

De korting staffel wordt bij elke kaart naast de prijs vermeld bij de ‘I’. Deze is van toepassing tot 500 kaarten en op basis van ‘self service’. Bij grotere orders van zowel kaarten als gifts, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een zakelijk account aanmaken?

Dat is (nog) niet mogelijk maar middels AfterPay-Riverty is het wel mogelijk om op rekening betalen. Voor andere wensen in het kader van langdurige samenwerking, kun je contact opnemen met onze klantenservice die je in contact kan brengen met de betreffende B2B accountmanager.

Kan ik belangrijke momenten inplannen?

Dat kan zeker en zo ontvang je op tijd een reminder bij belangrijke momenten, zoals een verjaardag, jubileum of bijzondere gebeurtenis. Zo plan je jouw momenten in: log in, klik op ‘mijn adresboek’, klik op de persoon uit je adresboek of voeg een nieuw contact toe. Klik rechtsboven op ‘contact bewerken’, stel de datum in en klik op opslaan.

Kan ik kaarten of cadeaus naar het buitenland versturen?

Wij sturen je wenskaart graag voor je op naar elk geldig adres in de wereld. Dit kan al vanaf €1,55. Je kunt het gewenste land aanklikken bij het adresseren van jouw kaart. Helaas is het versturen van een cadeau buiten Nederland of België nog niet mogelijk.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515