We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Kan ik cadeaus bestellen via de Hallmark-app?

Ja, je kunt via de Hallmark-app dezelfde cadeaus bestellen als op Hallmark.nl. Het volledige assortiment cadeaus is beschikbaar in de app, zodat je eenvoudig een cadeau kunt kiezen en bestellen, net zoals op de website.

Kan ik verschilllende kaarten in één bestelling maken?

Ja, je kunt in de app in één bestelling meerdere kaarten maken en versturen. Daarnaast is het ook mogelijk om één kaart naar meerdere ontvangers te sturen.

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar in de Hallmark-app?

Riverty bieden we niet meer aan. Maar we hebben nog genoeg andere betaalmethoden waar je wel nog steeds gebruik van kan maken in de Hallmark-App.

• Apple Pay
• Bancontact
• Bancontact app (Payconiq)
• Google Pay
• iDeal
• Creditcard Maestro
• Creditcard Mastercard
• Creditcard Visa
• Sepa Direct Debit

Ik kreeg een foutmelding tijdens de betaling in de Hallmark-app, is mijn bestelling nu goed doorgekomen?

Wanneer je van ons een orderbevestigingsmail hebt ontvangen kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heb je een Hallmark-account en staat je bestelling in je account bij ‘Mijn Bestellingen’, dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Heb je toch twijfels over je bestelling of een andere vraag? Onze klantenservice helpt je graag!

Kan ik de Hallmark app nog blijven gebruiken nu de website vernieuwd is?

Je kan zeker de app blijven gebruiken, je moet hem alleen even updaten. Ook de app heeft namelijk een opfrisbeurt gekregen. We hebben er veel functies aan toegevoegd, die je misschien vooral kent van onze website. Zo vind je er nog meer kaarten en cadeaus, en nog meer manieren om je verrassing persoonlijker te maken. Ook je account in de Hallmark Kaartclub vind je er natuurlijk gewoon terug.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515