We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Kan ik kaarten versturen met mijn bedrijfslogo?

Uiteraard kun je al onze kaarten voorzien van jullie bedrijfslogo! Aan al onze wenskaarten kun je aan de binnenkant een foto toevoegen, in dit geval kun je dus jouw logo uploaden in plaats van een foto. Tip: Het is noodzakelijk dat het wel een jpg of jpeg bestand is.

Wil je zelf een kaart ontwerpen? Dan kun je kiezen voor een fotokaart en jouw eigen ontwerp uploaden. Let er wel op dat je een JPG of JPEG-bestand upload. Je kunt dan zowel aan de voorkant als aan de binnenzijde een foto oftewel logo toevoegen.

Kom je er niet uit? We staan graag voor je klaar om je te helpen.

Kan ik een kaart in eigen huisstijl ontwerpen?

Onder fotokaarten vind je ‘blanco’ kaarten die je zelf kunt opmaken door het uploaden van een eigen bestand of design op de voorzijde en/of de binnenzijde. Aan de achterzijde van de kaart is altijd het Hallmark logo zichtbaar.

Kan ik meerdere dezelfde kaarten versturen, maar met gepersonaliseerde aanhef (beste Bram, beste Janice etc.)?

Dit is niet mogelijk in één order, maar wel wanneer je meerdere orders plaatst. Een kaart kan alleen in één keer naar meerdere adressen verstuurd worden, wanneer deze qua tekst en design identiek zijn.

Kan ik mijn gepersonaliseerde kaart opslaan om opnieuw te versturen?

Ja, dat kan door deze in je account op te slaan in opgeslagen kaarten. Je vind deze terug door eerst in te loggen met je Hallmark-account. Dan ga je naar "Mijn Hallmark" en vervolgens "Opgeslagen kaarten".

Kan ik een proefkaart ontvangen?

Bij de bestelling van grote aantallen kaarten kun je via een mail naar de klantenservice een conceptkaart opvragen om te zien hoe deze eruit ziet.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515