We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Kan ik een kaart naar mezelf versturen om hem persoonlijk te overhandigen?

Je kunt een kaart naar jezelf versturen om hem persoonlijk te overhandigen. Kies bij het adresseren voor 'Thuis ontvangen om zelf te geven'. Je kunt zelf het aantal kaarten kiezen. Dit kan al vanaf 1 kaart. Je kaart wordt in een doosje samen met een blanco envelop naar je eigen adres verzonden.

Let op! Dit is alleen mogelijk bij een standaard kaart of een XL kaart. XXL- kaarten en ansichtkaarten zijn hiervan uitgezonderd.Een set verschillende kaarten combineren is ook niet mogelijk.

Kan ik een set kaarten thuis laten bezorgen?

Je kunt een set met dezelfde kaarten thuis ontvangen. Dit kan al vanaf 1 kaart. Je kaarten worden in een doosje samen met blanco enveloppen naar je eigen adres verzonden. Je kunt zelf aangeven of je er ook postzegels bij wilt bestellen. De verzendkosten bedragen €4,99 ongeacht het aantal kaarten dat je bestelt.

Let op! Dit is alleen mogelijk bij een standaard kaart of een XL kaart. XXL- kaarten en ansichtkaarten zijn hiervan uitgezonderd.Een set verschillende kaarten combineren is ook niet mogelijk.

Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?

Je kan een kaart die je al eerder hebt gemaakt opnieuw gebruiken wanneer je een Hallmark-account hebt. Ga naar Mijn bestellingen binnen je account en kies de kaart die je opnieuw wilt versturen. Klik bij deze kaart op 'Kaart ontwerp hergebruiken'. Nu kun je deze kaart weer opnieuw versturen.

Kan ik dezelfde kaart naar meerdere mensen versturen?

Je kunt een kaart naar zoveel mensen sturen als je wilt.

Wanneer je de kaart gaat adresseren, kun je meerdere ontvangers toevoegen. Als je ingelogd bent kun je de adressen ook uit je adresboek ophalen. Heb je de adressen nog niet opgeslagen dan kun je hier alle adressen opslaan in je adresboek. Je kunt ze de volgende keer makkelijk terugvinden en opnieuw gebruiken.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515