Heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart opnieuw maken. Hoe doe je dat?
1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleer en krijg kortingscode'.
3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw versturen'.
6 - Pas de kaart naar wens aan en doorloop de stappen.
7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij "Mijn Bestellingen"
Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij je bestelling dan niet meer annuleren.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account? Onze klantenservice helpt je heel graag verder! Contact
Heb je een foutje gemaakt? Als de kaart morgen wordt bezorgd, kan je de bezorgdatum helaas niet meer aanpassen. Anders wel.
Hoe doe je dat?
1 - Ga naar Mijn bestellingen in Mijn Account.
2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Bekijken & Aanpassen'.
3 - Klik vervolgens rechtsboven op ‘Bezorgdatum aanpassen’.
4 - Kies in de kalender de nieuwe bezorgdatum en klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
5 - Rechts in de details van de bestelling zie je de aangepaste bezorgdatum.
Zie je de knop 'bezorgdatum aanpassen' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij de bezorgdatum dan niet meer aanpassen.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account? Onze klantenservice helpt je heel graag verder via deze link: contact
Heb je een foutje gemaakt? Als de kaart morgen wordt bezorgd kan je het bezorgadres helaas niet meer aanpassen.
Als je bestelling verder in de toekomst wordt geleverd kan je het adres nog wel aanpassen. Hoe doe je dat?
1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Bekijken & Aanpassen'.
3 - Klik vervolgens rechtsboven op ‘Adres aanpassen’.
4 – Pas hier het adres aan en klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
5 - Rechts in de details van de bestelling zie je het aangepaste adres.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account? Onze klantenservice helpt je heel graag verder via deze link: contact
Ben je ingelogd? Dan kan je je bestelling altijd terugvinden in Mijn Account . Als je bestelling niet voor morgen gepland staat, kan je deze nog annuleren. Een uitzondering hierop zijn ballonnen. Deze kan je uiterlijk tot op 2 dagen van tevoren annuleren.
Na het annuleren ontvang je een kortingscode t.w.v. het bedrag van de bestelling. Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kan je deze dan niet meer annuleren.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account? Onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Als je kaart geprint en verstuurd is kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt dit zelf terugzien in je Hallmark-account bij 'mijn bestellingen'. Als de optie voor annuleren niet aanwezig is, dan is dit helaas niet meer mogelijk.
Hallmark gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om het verrassen van anderen voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij jouw surfgedrag volgen. Zodoende kunnen wij advertenties en andere content aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Klik hier voor meer informatie of wijzigingen
Akkoord